Italijanski brend buntovnog senzibiliteta predstavio je kolekciju za jesen i zimu koja predstavlja mešavinu vizuelno različitih uticaja.
Reklamna kampanja za ovu sezonu snimljena je u italijanskom gradu Breganze, u kom se nalazi i središte Diesela.
Inspiracija kreativnog tima brenda, na čijem čelu se nalazi Belgijanac Glenn Martens, bila je dečija igra puzle. Upečatljivi vizuali oslikavaju nadrealni i komični pejzaž koji slavi individualnost i inovaciju.
Diesel je od svog osnivanja 1978. godine postao sinonim za denim, stoga ne iznenađuje što je materijal koji preovlađuje u novoj kolekciji upravo teksas - od farmerica, košulja i jakni do upečatljivog aksesoara.
Foto: Promo
Papuče sa štiklom Kombinezon Metalik srebrna maxi haljina Cargo farmerke Kožna jakna Teksas torbica Maxi teksas suknja Top sa printom
Diesel klasici reinterpretirani su tehnikama izbeljivanja, laserskim sečenjem i digitalnim printom.
Ključni komadi za žene su farmerice sečene nisko na bokovima, haljine u metalik nijansama koje odišu urbanim seksipilom, suknje sa printom i kombinezoni. Kultni D logotip apliciran je na efektnim aksesoarima – od minijaturnih torbica do patika.
Za muškarce, tu su jakne sa kapuljačom, dukserice izbeljenog efekta, Krooley farmerke, kao i košulje u neutralnim nijansama.
Foto: Promo
Bela košulja Krooley farmerke Jakna sa kapuljačom Denim duks Tamnosivi džemper Chunky patike Kožne čizme Logo torbica
Kolekcija za jesen/zimu dostupna je u Diesel prodavnicama u šoping centrima Galerija i Ušće u Beogradu i Promenada u Novom Sadu, kao i u Fashion&Friends multibrend prodavnicama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu. Favorite za jesen pronađite i na Fashion&Friends onlajn šopu i mobilnoj aplikaciji.
Autor: Pink.rs