Ovo nije jedini slučaj da je neko ustao iz kome nakon molitve u manastiru Tumane.
Poznato je da se u manastiru Tumane kod Golupca dešavaju čuda. Molitve upućene ovom svecu, leče mnoge bolesti, a najnovija svedočenja govore o tome da je ovaj svetac oporavio čak i ljude koji su bili u komi. Medicinski otpisane, molitva ih je povratila.
M. M. iz velikog Laola došla je sa sinom u manastir Tumane da zablagodari Svetom Zosimu. Dok je bio u komi, usled pucanja bubrega, ona je dolazila u manastir da mu se čitaju molitve.
Nakon molitve, sin se probudio iz kome, vratilo mu se pamćenje, i svakoga dana se sve bolje osećao. Naposletku je bio isceljen.
J. D. iz Smederevske Palanke bio je nekoliko dana u komi. Njegova kćerka je pozvala manastir Tumane da se bratija moli za ozdravljenje.
Kod kivota Svetog Zosima pročitana je molitva. Gotovo u isto vreme, D. se probudio iz kome. Čim je izašao sa lečenja, došao je u manastir i zablagodario svetitelju.
Mnogobrojna svedočenja o čudesnim isceljenjima kod moštiju Svetog Zosima ispunjavaju letopis Manastira Tuman. Ovi sveti primeri jasno svedoče veru i ljubav naroda prema Bogu i svetitelju.
Osećajući da je manastir Tuman jedna od najvećih pravoslavnih svetinja, vekovima ga zovu Đerdapski Ostrog, prepoznajući isti blagodatni dar isceljivanja kod Svetog Vasilija i Svetog Zosima.
Mnogi dolaze tužni i bolešću utučeni. Iz svetinje odlaze radosni i zdravi. Sigurno je to da ko jednom dođe i oseti blagoslov Božji, tumanskoj svetinji iznova se vraća.
U narodu braničevskog kraja vekovima živi predanje da se Prepodobni Zosim Sinait upokojio kada ga je nehotice ranio Miloš Obilić, koji je imao dvor u neposrednoj blizini manastira Tuman i koji je u njegovoj okolini obično lovio. Svi putopisci koji su se našli u Tumanu tokom XIX veka sa manje i više detalja opisali su spomenuto predanje.
Vekovima je grob, kasnije mošti prepodobnog Zosima, u velikom poštovanju naroda. O tome su zapisana i mnoga svedočanstva, poput ovog.