AKTUELNO

Leto je stiglo, pijace su iz dana u dan šarenije a tezge bogatije i konkurencija je jaka. Kako se izdvojiti? Recept ima ovaj prodavac koji je oduševio društvene mreže.

Na pijacama uvek možete naći dovitljive načine da prodavac izreklamira svoju robu. Tu su klasici poput tezge ili kamiona sa lubenicama na kojima piše "kraljica slasti" ili "slatka kao prvi poljubac" i tome slične mudrolije.

Međutim, kada želite da se izdvojite iz mase, takvi trikovi koji su već viđeni ne vrede. Zato je ovaj prodavac smislio drugo rešenje i nanu prozvao "mentom za mohito", prilagodivši je time kupcima.

Vrlo brzo prodavac je postao zapažen među mušterijama, ali i na društvenim mrežama, tako da je marketinški mag zaista uspeo u poduhvatu, a Tviteraši kažu da je pravi profesionalac.

A nije jedini - setimo se deke od pre par godina čija je tezga takođe postala potpuni hit.

Deka je, po svemu sudeći, pre nego što se našao na pijaci, bio vrstan matematičar, a svoju strast rešio je da pokaže i na pijaci, pa čak i po cenu da izgubi mušterije. U svakom slučaju, i za njega se pročulo!

#Pijaca