Battle Royale pucačina PlayerUnknown’s Battlegrounds nastavlja sa dobrom prodajom i 3 godine nakon izlaska, doduše dosta sporije nego na početku.
PUBG korporacija, iza koje stoji Tencent, objavila je da je do sada prodato 70 miliona primeraka igre za platforme PC, Playstation 4 i Xbox One, gde najvećeg udela ima PC verzija koja se najranije i pojavila.
Inicijalna popularnost igre je oslabila znatno, što se vidi u podatku da je 50 miliona primeraka prodato već u prvih godinu dana od izlaska.
#C4 is a devastating new tool on the Battlegrounds.
— PUBG (@PUBG) 17. јун 2020.
With an explosive shockwave that deals damage even through walls and other cover, C4 gives players a new way to force enemies into the open.
Check it out yourself on the live server! pic.twitter.com/n8EwYXGs4M
Uticaja na slabljenje popularnosti delom imaju developeri zbog spore reakcije na određene probleme, ali i činjenica da na tržištu postoje Battle Royale pucačine koje su potpuno besplatne za igranje, gde se PUBG ne može izboriti, barem ne sa ovom verzijom, prenosi Play.co.rs.
Developeri u razvoju imaju PUBG Lite verziju koja će biti besplatna za igranje, ali se tek treba pojaviti na zapadu, gde će verovatno ostvariti dobre rezultate. U odnosu na PUBG za "jače" platforme, mobilna verzija pucačine beleži preko 400 miliona preuzimanja.