17. Belgrade Beer Fest je najuspešnije izdanje festivala u poslednjih pet godina, a tokom pet dana kroz kapije festivala je prošlo više od pola miliona ljudi.
Četiri bine, 120 odličnih koncerata, više od 600 izvođača i 400 vrsta piva ove godine su na Ušću stvorilli posebnu energiju i atmosferu u kojoj je iz večeri u veče uživalo stotine hiljada posetilaca svih generacija. Jedinstvena atmosfera u Beograd je privukla i ljubitelje kvalitetne muzike i piva iz svih krajeva zemlje, regiona i sveta, a festival je protekao bez incidenata i još jednom potvrdio da je, osim što je najveći i najposećeniji u ovom delu Evrope, jedan od najbezbednijih festivala za posetioce svih uzrasta.
Festival je, u ponedeljak 19. avgusta, završen spektakularnim koncertom Rock opere, koji je prevazišao očekivanja publike. Grandiozna bina i scenski efekti su doprineli da se još više istakne muziciranje i energični nastupi članova Opere i Hora Srpskog narodnog pozorišta i novosadskog Big Benda, koji su propraćeni ovacijama izuzetno raspoložene publike. Solisti Zoran Šandorov, Mattia Zanatta, Jelena Gavrilović, Danka Adamov, Dragana Keller i Nikola Mijić pod dirigentskom palicom Fedora Vrtačnika su izvanredno pevali legendarne rok hitove. Uvod u ovaj spektakl je napravio mladi i izuzetno talentovani muzičar Marko Louis, a tokom večeri su nastupili i dvojac Ice Negrutin i Timbe, Goran Bare sa grupom Majke i za kraj festivala bend Kanda, Kodža i Nebojša.
Posetioci su tokom pet dana mogli da uživaju u preko 400 pivskih ukusa i odličnoj hrani, kao i u muzičkom programu na četiri bine, koji je obeležilo više od 105 sati vrhunske muzike i 122 nastupa najvećih domaćih i regionalnih muzičkih zvezda: Kerber, Negativ, Električni orgazam, Orthodox Celts, Bjesovi, Magnifico, Atomsko sklonište, Bombaj štampa, Elemental i mnogih drugih čiji će se nastupi pamtiti. Najposećeniji su bili koncerti bendova Vang Gogh, Brkovi, TAP 011, Inspektor Blaža i Kljunovi, YU Grupa i Rock opera.
Organizatori festivala posebnu zahvalnost duguju Beokom servisu i komunalnim službama grada Beograda, koje su svakoga dana brinule da posetioce dočeka čist i bezbedan festivalski prostor. Ni ove godine nije izostala značajna podrška Ministarstva trgovine, turizma i telekomunukacija, a brojni partneri su dali veliki doprinos izgledu i bogatoj ponudi na festivalu.
Ove godine je po sedmi put realizovana akcija kompanije Heineken “Društvo, ko vozi kući?” koja je omogućila bezbedan i besplatan prevoz posetilaca. U okviru ove akcije tokom sedam godina je prevezeno čak 250.000 ljudi.
Beer Fest je od ove godine postao deo nove festivalske platforme CLOUD Festivals, koja obuhvata i festivale Music Week i Noć muzike, a 29. avgusta će biti održan koncert Rock Symphony i Vlatko Stefanovski, koji će biti poklon Beograđanima i njihovim gostima. Inače, svi festivali u okviru Cloud platforme, koji se do kraja avgusta budu održavali na Ušću, bićr besplatni.
Belgrade Beer Fest još jednom je opravdao svoje davno zacrtane ciljeve – druženje, tolerancija i odgovorna konzumacija, a slika koju smo poslali u svet sa Ušća jeste gostoprimljiv i otvoren Beograd i Srbija. Vidimo se sledeće godine na istom mestu, kada će Belgrade Beer Fest proslaviti svoje punoletstvo.