Na trasi Koridora 10 kod Predejana počela je sanacija potporne konstrukcije, a u Koridorima Srbije je rečeno Tanjugu da su u toku radovi na izradi šipova za duboko fundiranje buduće galerije koja će dodatno osigurati mesto na kome se obrušio potporni zid 19. avgusta.
Na tzv. kosini 2 u toku su radovi na rasčišćavanju terena od kamenja i drveća koje se odronilo, rade se pristupni putevi u gornjem delu kosine i pripremljen je deo platforme za mašinu za bušenje šipova.
Takođe, razmatraju se opcije za uklanjanje oštećenog dela kosine.
U Koridorima Srbije navode da su do sada u Grdeličkoj klisuri završene tri od šest deonica autoputa: Tunel Predejane, kao i deonice 5 i 6 koje su ispred i iza tunela Manajle.
Privode se kraju radovi na izgradnji leve tunelske cevi u tunelu Manajle dužine 1.808 metara, dok će radovi na desnoj tunelskoj cevi biti završeni u oktobru ove godine.
Završeni su i radovi na osvetljenju najdužeg most Vrla dužine 644,4 metara, kao i mosta Dzemen Do dužine 521 metara.
Pod asfaltom je između 22 i 23 kilometra autoputa.
Na preostale tri deonice stepen fizičke realizacije je više od 90 odsto, dodaju u Koridorima.
Sud časti Inženjerske komore Srbije započeo je istragu ko je sve i kako projektovao i preprojektovao obezbeđivanje brda kod Predejana tokom gradnje dela Koridora 10, kroz Grdeličku klisuru, gde se tri puta obrušio potporni zid.
Nadležno ministarstvo podnelo je protiv 16 inženjera prijave zahtevajući da im se oduzmu licence.