Pored otvaranja letnje sezone upriličeno je i početak izgradnje parking garaže, projekta na kojem zajedno rade Skijališta Srbije, Ministarstvo turizma i Ministarstvom odbrane.
Direktor Skijališta Srbije Dejan Čika izjavio je, otvarajući letnju sezonu na Kopaoniku, da se nada velikom uspehu koji će prevazići prethodnu godinu.
- Skijališta Srbije su, pored postojećih sadržaja, pripremile i novosti, a najveća je veštačka staza za skijanje koja će korisnicima biti dostupna od kraja jula. Pored ovoga, u ponudi su nam i mini bajkovi i piknik ture. Obradovali smo posetioce i popustima, te ćemo imati promo vikende - dva tokom jula i dva tokom avgusta. Radno vreme biće od 10 do 15 časova od ponedeljka do četvrtka, i od 9 do 17 časova ostalim danima - rekao je Čika.
Skijališta Srbija se, kakao kaže, trudi da budu na vrhu, te je veštačka staza za skijanje jedina ovakve vrste u regionu.
- Osim što očekujemo prihod, uvek se trudimo da obradujemo posetioce brojnim novinama. Isto tako trudimo se da postignemo najbolje rezultate i na ostalim izletištima i planinama - ističe Čika.
Marketing menadžer MK Resorta Svetlana Kostić istakla je da je organizovan bogat program i sadržaj koji će biti dostupan sve do kraja avgusta za posetioce Kopaonika uz promotivne cene.
- Ponosni smo na ovakvu sliku i razvoj destinacije. Mnogo smo ulagali i uspeli smo da obogatimo ponudu. Imamo promotivne pakete, koji uključuju niz dodatnih sadržaja pored hotelskih, pa tako imamo vikend paket od 124 evra u hotelu "Grand". Ovi paketi uključuju panoramsku vožnju žičarom, mauntin bajking, školice za decu, košarkaški kamp, planinarenje, alpinizam, šetnje po prirodi, kao i standardni hotelski program - rekla je Kostićeva.
Posećenost je, kako kaže, prosečno tokom letnje sezone oko 60 do 80 procenata, dok je vikednom i sto posto.
- Sa našim partnertima iz Skijališta Srbije organizujemo četiri promo vikenda, tokom kojih su svi sadržaji dostupni sa dodatnim popustom - rekla je Kostićeva.