Akademija strukovnih studija Šabac i Odsek za medicinske i poslovno tehnološke studije osam godina organizuju takmičenje za najbolju reklamu. Studenti ekonomije na ovaj način imaju mogućnost da pokažu stečeno znanje iz marketinga, kao obaveznog predmeta u prvoj godini školovanja. Reklama za muzički studio po oceni studentskog žirija je pobedila na manifestaciji Reklamateri. Autori pobedničkog videa su Stefan Malešević, Vukašin Mirković i Đorđe Isailović.
- Učestvovalo je 11 ekipa. Odlične su bile sve kolege, ali je žiri odlučio da naša reklama pobedi - kaže Đorđe Isailović.
Pravo učešća na studenstkom takmičenju su imali studenti koji su u prethodnom semestru savladali oblast promocije, prezentacije i kreiranja kampanje na predmetu Marketing.
- Izabrali smo poznati brend, koji smo predstavili na naš način. Snimili smo kratku i efektnu reklamu - pričaju Sara Aresenović i Milica Radosavljević.
Ove godine su dominirale reklame o turističkim agencijama, benzinskim pumpamama, sportskim sadržajima i poznatim robnim markama.
- Angažovala sam baku za statiranje i to se svidelo publici i žiriju - kaže Neda Durić.
O pobedniku takmičenja je odlučivao žiri sastavljen od studenata koji su prethodnih godina postigli rezultate na Reklamaterima. Pored žirija, glasala je i publika, pa su se i ove godine podudarila mišljenja o pobednicima.