AKTUELNO

Radovi na rekonstrukcije stanične zgrade na železničkoj stanici Novi Sad uveliko su u toku, a po njihovom završetku to će biti potpuno moderan objekat, iz kojeg će se upravljati brzim vozovima, najavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.

Vesić je podsetio da su, kada se gradila prva deonica brze pruge, od Beograda do Novog Sada, uređeni novi peroni i čekaonica, te sređeni pojedini delovi stanice koji su važni za funkcionisanje voza.

"Kompletna rekonstrukcija stanice je čekala nastavak radova na izgradnji pruge prema Subotici i ona se sada radi", rekao je Vesić za TV Pink.

Zdanje podignuto 1964. godine u potpunosti se obnavlja i modernizuje i dobiće potpuno novi izgled.

Vesić je istakao da se rekonstruiše i plato ispred stanične zgrade, koji do sada nije obnavljan, već je samo rađeno popločavanje prema peronima, a biće urađena i nova fasada.

"Tamo će biti postavljena telekomanda i Centar za upravljanje brzim vozovima, tako da će stanica u Novom Sadu pružati pun komfor putnicima, kao moderno uređena stanična zgrada, ali ćemo obezbediti i uslove da se odatle upravlja brzim vozovima", istakao je Vesić.

Brzom prugom od Beograda preko Novog Sada do Subotice putovaće se od proleća 2025.godine, nakon što se do kraja ove godine radovi na izgradnji završe, a zatim sprovede testiranje nove pruge.

Projekat izgradnje 108 kilometara druge brze pruge do Subotice podrazumeva i gradnju 58 objekta, među kojima je i značajan broj novih staničnih zgrada.