Prodavci se i da dalje služe brojnim trikovima.
U toku su sezonska sniženja. Kupce ipak očekuje neprijatno iznenađenje jer su popusti neretko manji od onih koji su oglašeni ili je snižena cena samo jednom artiklu.
Potrošači, iako su u nekim prodavnicama popusti i do 70 odsto, smatraju da su cene i dalje previsoke.
Predsednica Centra za edukaciju i zaštitu potrošača Vera Vida navodi da se Zakon o zaštiti potrošača kada je reč o sniženjima poštuje, ali da je Srbija još uvek daleko i od Evrope i od Amerike.
- Prodavci imaju pravo da napišu finalno i konačno sniženje, mada zakon te termine ne poznaje - objasnila je Vida za Pink.
Problem je to što su sniženja u Srbiji tek krajem januara i početkom februara, a ne kao u drugim zemljama Evrope pre božićnjih praznika kada potrošači imaju novca.
Potrošači moraju da znaju da raspordaje i sniženja ne podrazumevaju robu sa greškom. Apsolutno imaju pravo na reklamaciju ako kupuju robu na sniženju, a ako ima oštećenje to mora biti jasno naznačeno na proizvodu, istakla je Vida.
Kako je dodala, kupci se najviše žale na to da je sniženje u radnji manje od onog koje je oglašeno.
Jedan od trikova kojim se prodavci služe su i povecanje cene pre popusta,napomenila je Vida.
#Sniženje
#kupovina
#prodavnica