Na adresu portala Pink.rs u poslednje vreme stižu učestale pritužbe na rad kurirske službe DHL Express u Srbiji. Ono što korisnici mahom zameraju odnosi se na neefikasnu dostavu isporuke.
Jedna od čitateljki požalila nam se da na majicu i šorts čeka više od mesec dana. Kako navodi, boji se da kada porudžbina stigne sezona nošenja ove garderobe će proći.
- Naručila sam majicu i šorts 22. juna i isporuku preko DHL očekujem i dalje. Navodno, treba da očekujem svakog dana i to postaje agonija. Ne znam kada će isporuka da stigne, sve vreme sam u pripravnosti i kada mogu trudim se da budem kod kuće, jer ne znam kada će kurir da naiđe – napisala nam je čitateljka u poruci koju smo dobili danas.
Međutim, čitaoci se ne žale samo na čekanje isporuke, kažu da imaju zamerke i na odnos ove kompanije prema klijentima, naročito kada oni pokušavaju da kontaktiraju ovu kurirsku službu.
Još jedan čitalac iz unutrašnjosti nam je rekao da je imao problem da dođe do bilo koga u ovoj kompaniji, jer kako kaže stiče utisak da su oni „nedodirljivi“, pa dodaje da ne razume suštinu call centra.
- Nekoliko puta sam pokušao da zakažem pošiljku online, nisam se najbolje snašao, pa sam rešio da idem komplikovanijim putem. Zvao sam kontakt centar ove kompanije, prvi put sam čekao 15 minuta, par puta su bili zauzeti, pa sam operatera dobio tek iz trećeg puta, baš kada sam mislio da odustanem – objašnjava on, navodeći da je zatečen ovakvim ponašanjem ako se uzme u obzir da je u pitanju strana kompanija.
Čitaoci, koji su se žalili na rad ove kompanije, su mahom iz unutrašnjosti i najveća zamerka je upravo čekanje dostave.
Ovim povodom kontaktirali smo kompaniju DHL Express sa sedištem u Beogradu, odakle je rečeno da u Srbiji ne postoji osoba koja je zadužena za medije. Uputil su nas na komercijalnog direktora koji se trenutno nalazi na putu u inostranstvu. Svakako smo uputili mejl u kojem smo naveli probeleme sa kojma se čitaoci suočavaju kada je u pitanju ova kompanija, ali odgovor za sada nismo dobili.