AKTUELNO

Mi smo namerno hteli prvo da nabavimo autobuse, pa da onda krenemo u kampanju za kupovinu karata kako bi ljudi videli da su kupljeni novi autobusi - rekao je zamenik gradonačelnika.

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je danas da će se u cilju bolje naplate karata u javnom prevozu krenuti sa kampanjom tokom koje će se ljudima objašnjavati zašto je važno da kupuju karte i koliko to znači za kupovinu novih autobusa i bolji kvalitet prevoza.

On je prisustvovao primopredaji prvih osam od 70 novih niskopodnih solo autobusa gradskog tipa turske kompanije "BMC", a osim tih biće nabavljeno još 174 nova niskopodna solo autobusa gradskog tipa kompanije "Higer" iz Kine tako da će, kako je rekao, do septembra na ulicama grada biti 244 nova autobusa.

Najavio je da će do kraja godine biti nabavljeno još 50 autobusa iz "Ikarbusa", dok je za sledeću godinu planirano da se nabavi još 50 autobusa iz "Ikrabusa" i 30 električnih autobusa.

- Mi smo namerno hteli prvo da nabavimo autobuse, pa da onda krenemo u kampanju za kupovinu karata kako bi ljudi videli da su kupljeni novi autobusi - rekao je on i poručio da svima treba da bude jasno da što se više plaćaju karte biće više novih autobusa.

Kako je pojasnio, tokom kampanje ljudima će se objašnjavati zašto je važno da kupuju karte i koliko to znači za kupovinu novih autobusa i bolji kvalitet prevoza.

Osim toga, kontrola će se vršiti kontinuirano i apsolutno sam siguran da ćemo u narednom periodu imati mnogo bolje rezultate kada je u pitanju naplata prevoza. Rezultati su već bolji ove godine u odnosu na prošlu godinu, ali sam siguran da će biti još bolji - rekao je Vesić.

Naveo je da se iz gradskog budžeta godišnje daje 25 milijardi dinara za javni prevoz od čega se kroz karte naplati oko sedam milijardi što, dodao je, znači da se 18 milijardi dinara svih građana Beograda daje kao subvencije za javni prevoz.

- To je nedopustivo. Nigde javni prevoz nije profitabilan, ni u Parizu, ni u Londonu, ni u Berlinu. Uvek se dodaje, ali nidge se ne dotira dve trećine i to je nešto što mora da se promeni ako hoćemo da imamo dobar javni prevoz - dodao je Vesić.

#Autobus

#Goran Vesić

#Lična karta

'