AKTUELNO

Na društvenoj mreži Fejsbuk popularna je stranica "Legende devedesetih", gde se često objavljuju životne priče, anegdote i fotografije najčešće momaka sa žestokog asfalta iz tog vremena, a pre nekoliko godina objavljene su fotografije koje su privukle veliku pažnju.

Reč je o fotkama plavog poršea, a u opisu piše da su ovaj automobil nekada vozili Vlada Tref, Knele i voditeljka Suzana Mančić. Vlada Kovačević Tref mu je bio prvi vlasnik - uvezao ga je u Srbiju tada u originalnoj vatreno crvenoj boji, budući da mu je Mira Marković dala dozvolu da uvozi kola bez carine.

Vlada Kovačević Tref bio je poznati auto-trkač koji se svojim umećem na stazi dosta proslavio. Kasnije je postao poznati biznismen i blizak prijatelj Marka Miloševića, sina Slobodana Miloševića. Inače, izvorni auto je bio 924 turbo, pa ga je Vlada Kovačević Tref odvezao na preradu u dp (deutsche performance).

Sledeći vlasnik poršea bila je tada uspešna i popularna voditeljka Suzana Mančić, koja ga je jedno vreme vozila, mada se veruje da ga sama nije kupila:

- Nikome nije doneo sreću. Ja sam vozeći ga proklizala sa Brankovog mosta i pokupila klinca koji je jugićem prevozio mami fikus i drvo života, a na Kneleta su dva puta pucali… Sada ovaj auto vozi jedna romska porodica - otkrila je jednom prilikom Suzana u jednoj emisiji.

Foto: TV Pink Printscreen

Bilo kako bilo, najpoznatiji čovek beogradskog podzemlja i "otac dizela" Knele je rešio da će taj auto biti njegov, pa ga je od voditeljke i "pozajmio". Da li je uzeo još nešto od lepe Suzi, ostala je tajna između njih dvoje. Svi koji išta znaju o Beogradu devedesetih čuli su za Kneleta - poznatog kriminalca iz naselja Braće Jerković koji se družio sa čuvenim Giškom i bio je član Voždovačkog ganga.

Foto: Instagram, Facebook.com/legende devedesetih

Nešto kasnije, automobil ga je spasao sigurne smrti kada su dve maskirane osobe naoružane kalašnjikovima istrčale pred "porše" i izrešetale ga. Preživeo je podvlačenjem pod volan. Nedugo zatim Knele je ubijen pod misterioznim okolnostima. "Kneževićev otac nikada nije objasnio otkud njegovom sinu 'porše' vredan 80.000 maraka", rekao je devedesetih jedan inspektor MUP-a za Kneleta.

Od tada je automobil menjao vlasnike, a kako se navodi, prilikom poslednjeg farbanja pronađene su rupe od metaka ispod table! U međuvremenu je u poršea ubačen motor (3.0), trapovi, kočnice i enterijer iz 944 S2. Poslednji put viđen je u Beogradu, negde pre godinu dana parkiran u Bulevaru kralja Aleksandra, a cena ovakvog automobila na oglasima je između 1.000 i 3.000 evra.

Autor: D. T.