Totalna dominacija!
Došao je kraj šeste sezone najgledanijeg rijalitija u regionu, a samim došlo je i do računica koje obaraju s nogu. "Zadruga 6" pokorila je sve društvene mreže i nastavila da dominira na Instagramu, Jutjubu, TikToku.
Zvanični Instagram profil Zadruge prati čak 338.000 korisnika ove aplikacije.
Na mesečnom nivou, Instagram profil Zadruge beleži neverovatnih 7.200.000 poseta.
Tokom devet meseci trajanja hiper rijalitija, Instagram profil Zadruge imao je 2 milijarde i 200 miliona impresija. To znači da je 2 milijarde i 200 miliona korisnika videlo objave na našem Instagram profilu.
Zvanični kanal najgledanijeg rijalitija u regionu na Jutjubu ima više od 2.200.000 subskrajbera. Za devet meseci, korisnici Jutjuba pregledali su impresivnih 100 miliona sati video sadržaja na zvaničnom kanalu Zadruge, što predstavlja neverovatnih 11.415 godina pregledanog video sadržaja na Jutjubu.
Zvanični kanal zadruge broji 2 milijarde i 500 miliona pregleda i čak 15 milijardi impresija, a najgledaniji video šeste sezone Zadruge na Jutjubu ima 1.200.000 pregleda.
Na zvaničnom Jutjubu Zadruge u Srbiji je pregledano 30 miliona sati video sadržaja
Zadrugu 6 pratili su i Jutjub korisnici sa Barbadosa, Kajmanskih ostrva, iz Zimbabvea, Kine, Italije, Novog Zelanda, Danske, Kanade, Kipra, Južnog Sudana, Holandije, Norveške, Malte, Finske, Ekvatorijalne Gvineje, Belgije, Monaka, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Velike Britanije, Švedske, Francuske, Luksemburga, Irske, Slovačke, Belorusije, Grčke, Islanda, Mađarske, Iraka, Tajlanda, Pakistana, Katara, Turske, Indije, Španije, Indonezije, Bugarske, Rusije, Brazila, Rumunije, Poljske, Egipta, Maroka i mnogih drugih zemalja!
Tiktokovi sa heštegom ZADRUGA pregledani su neverovatnih 5 milijardi i 400 miliona puta.
Sa heštegom ZADRUGA 6 - 2 milijarde puta
A sa heštegom ZADRUGA BALKAN skoro 850 miliona puta.
Naš najviralniji video na Tik Toku je ulazak Ane Ćurčić u Zadrugu 6 – koji su tiktokeri gledali više od 606 sati
Detaljnije u nastavku ovog teksta.
Autor: A. N.