Rezultati merenja gledanosti pokazali su ponovo da smo najbolji! Hvala vam na poverenju!
Televizija Pink i najgledaniji rijaliti na ovim prostorima „Zadruga“ sinoć su još jednom ispisali istoriju! Spektakularnu završnicu „Zadruge 4“ sinoć je netremice pratio ceo region, a noć puna preokreta i velikih iznenađenja donela je i četvrtu pobednicu najuzbudljivije sezone do sada – Nadicu Zeljković.
Kada je reč o gledanosti u superfinalnoj noći, prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja gledanosti agencije Nilsen, televizija Pink bila je neprikosnoveni lider u odnosu na sve komercijalne emitere, ali i Javni servis Srbije. U ovoj neverovatnoj noći, uz televiziju Pink i „Zadrugu 4“ bilo je skoro 1.500.000 gledalaca. Sa čak 38 odsto udela u gledanosti, superfinale „Zadruge 4“ bilo je daleko gledanije od svih formata na ostalim televizijama sa nacionalnom frekvencijom zajedno.
Osim u totalu, televizija Pink je tokom superfinala „Zadruge 4“ bila gledanija od svih televizija i u posebnim grupama gledalaca – među publikom starosti od 18 do 49 godina, u istoj starosnoj kategoriji ali iz Beograda, među ženama starosti od 18 do 49 godina, među urbanom populacijom, ali i među gledaocima sa teritorije Beograda. U svakoj od ovih grupa gledalaca ponaosob, televizija Pink bila je gledanija od svih preostalih televizija zajedno.
Potpuna dominacija vidi se i u kategoriji ženske publike – superfinale „Zadruge 4“ sinoć je pratilo neverovatnih 44 odsto žena. To znači da je skoro svaka druga žena u Srbiji pratila uzbudljiv kraj najgledanijeg rijalitija na ovim prostorima.
I dok sumiramo učinjeno, pripreme za „Zadrugu 5“ su već u toku. Hvala vam na poverenju koje ste nam poklonili i ove sezone i što smo zajedno uspeli da oborimo nove rekorde. Ostanite uz program televizije Pink!
Autor: M.Đ.