AKTUELNO

Za uspeh od million pratilaca na zvaničnom kanalu “Zadruge” i nekoliko milijardi pregleda, stigla je i zvanična potvrda, i to od same kompanije Jutjub.

Otkako je počeo sa emitovanjem, najgledaniji rijaliti na ovim prostorima “Zadruga” postao je pravi fenomen. Iz sezone u sezonu “Zadruga” je opravdala titulu najpopularnijeg formata na Balkanu, a do sada ste imali prilike da gledate svađe, raskide, nove ljubavi, lude žurke, urnebesne zadatke i borbe zadrugara, a zajedno sa njima i vama, dragi gledaoci, oborili smo rekorde gledanosti.

Foto: RTV Pink

Međutim, “Zadruga” nije na tronu samo na televiziji, već suvereno vlada i društvenim mrežama – kanal “Zadruga Official” na Jutjubu trenutno ima 1,08 miliona subscriber-a, tj. ljudi koji prate ovaj kanal. Gotovo svaki od snimaka na kanalu ima milionske preglede, a mnogi od njih su postali viralni, odnosno proširili su se velikom brzinom na internet, zahvaljujući zanimljivosti.

Foto: Printscreen YouTube

Za uspeh od million pratilaca na zvaničnom kanalu “Zadruge” i nekoliko milijardi pregleda, stigla je i zvanična potvrda i to od same kompanije Jutjub. Naime, na adresu TV Pink stigla je zlatna plaketa, koja se dodeljuje korisnicima sa million pratilaca na svom kanalu, što je u ovom slučaju “Zadruga Official”.

Foto: RTV Pink

Ovim priznanjem pohvalio se i vlasnik najgledanije komercijalne televizije, Željko Mitrović, na svom profilu na društvenoj mreži Instagram.

YouTube nam je poslao plaketu povodom nekoliko milijardi pregleda i milion subscriber-a kanala “Zadruga”. “Zadruga” je takođe, sada i zvanično, najtraženiji termin na Google-u za 2019. godinu! Hvala lepo! – napisao je Željko.

Uz plaketu je stigla i čestitka Jutjuba na ovom velikom uspehu.

Veći ste od Vankuvera. Veći ste od Venecije. Veći ste čak i od Las Vegasa. Milion pratilaca. Možda ste dugo maštali o ovom danu, a možda nikad niste mogli ni da zamislite da ćete postati ovoliko veliki. Bilo kako bilo, ništa ne može da se meri sa činjenicom da je vašu kreativnost vidi čak million ljudi širom sveta. Znamo da je mogućnost da doprete do toliko ljudi nagrada sama po sebi. Ali smo neverovatno ponosni na sve što ste uradili, pa se nadamo da ćete prihvatiti ovu “Golden Creator Award”, kao vid našeg poštovanja. Sa vašim dosadašnjim rezultatima, verujemo da ćete nastaviti da rastete. Jedva čekamo da oborite sledeći rekord: 10 miliona pratilaca. Zadivili ste nas. Nastavite da sanjate velike snove i da stvarate! Vi ste inspiracija za sve što radimo! – stoji u čestitiki Jutjuba.

Foto: RTV Pink

Videi na zvaničnom Jutjub kanalu “Zadruge” najgledaniji su u Srbiji, a tu nije kraj. Profil “Zadruga” na društvenoj mreži Instagram prati skoro 200.000 korisnika, koji svakodnevno komentarišu i prate objave na ovom profilu.

Da je “Zadruga” zaista postala fenomen na Balkanu, dokaz je godišnji izveštaj kompanije “Google” o najpretraživanijim terminima u 2019. godini, nudeći tako jedinstvenu perspektivu o najznačajnijim momentima i trendovima u Srbiji. Kao i u 2018. godini, i tokom protekle godine je “Zadruga” bila, bez konkurencije, najpretraživaniji pojam na “Google”-u u Srbiji.

Rijaliti "Zadruga" je jedan od najgledanijih formata TV Pink, ali i svih ostalih emitera. Za to su zaslužni upravo naši gledaoci kojima se zahvaljujemo na poverenju i obećavamo da ćemo nastaviti da dajemo sve od sebe da to poverenje i opravdamo.

Foto: RTV Pink

Autor: M.Đ.

#RTV Pink

#Rijaliti Zadruga

#Televizija Pink

#Zadruga

#Zadruga - RTV Pink

#rijaliti

#Željko Mitrović

'