AKTUELNO

Voditeljka se osvrnula i na parodije koje su se pojavile na Jutjubu, ali i brojne snimke na Instagramu, koji su za kratko vreme postali viralni.

Emisija "Brak na neviđeno" za kratko vreme postala je izuzetno popularna kako među gledaocima, tako i među korisnicima društvenih mreža. Poslednja epizoda bila je druga najgledanija emisija u danu na svim televizijama, sa udelom u gledanosti od neverovatnih 23 odsto, što je samo jedan od pokazatelja da je ova emisija za nepunih godinu dana emitovanja stekla simpatije milionskog auditorijuma.

Iako nije mogla ni da pretpostavi da će "Brak na neviđeno" biti ovoliko popularan, voditeljka Milica Kon ponosna je na sve što je emisija postigla do sada.

Znali smo od početka da radimo nešto što nije viđeno kod nas. Ali nikad ne znaš kako će se 'primiti u narodu'. Projekat je pripreman čitavih godinu dana unapred jer nije jednostavan za realizaciju. Najteži je takozvani kasting, tj. odabir učesnika. Naši psiholozi su do sada obradili više od 1.000 prijava, a u emisiji je učestvovalo samo njih 54 u prvoj sezoni. Dakle oko 5 odsto - rekla nam je na početku Milica.

Foto: TV Pink/Marko Cvetković

Ona se osvrnula i na parodije koje su se pojavile na Jutjubu, ali i brojne snimke na Instagramu, koji su za kratko vreme postali viralni.

Parodije su nas malo iznenadile, to nismo očekivali definitivno. A posebno su nam simpatični remiksi, od kojih se najviše izdvojio onaj sa majkom šestoro dece. No, iako deluje da je ta epizoda nadmašila ostale, gledanost je bila ujednačena tokom cele sezone i zvanično je ovo najuspešniji projekat po svim pokazateljima - ispričala je voditeljka.

Posebnu pažnju privukla je epizoda sa Kasandrom i Petrom, koja danima nije silazila sa trendinga na Jutjubu, a Milica nam je otkrila i da je ta epizoda bila među najgledanijim snimcima i u drugim zemljama.

Epizoda sa Kasandrom i Petrom bila je na trećem mestu u trendingu u Srbiji, ali je bila i medju pet najgledanijih klipova u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori, a među osam u Makedoniji, Sloveniji i Hrvatskoj. U Austriji smo bili plasirani u top 12. Ovo govori da je emisija poprimila regionalnu epidemiju. U Hrvatskoj su se spremali još pre dve godine, kad i mi, da naprave ovaj format, ali do danas nisu uspeli u tome, što je dokaz da nije lako. Ali eto, nama je pošlo za rukom - rekla nam je za kraj Milica.

Duhovitu voditeljku gledaćete već sutra uveče u novoj epizodi "Braka na neviđeno", kada ćete upoznati nove kandidate u potrazi za srodnom dušom, a ko zna, možda baš ova epizoda postane novi najgledaniji video na Jutjubu.

Autor: M. Đ.

#Brak na neviđeno

#Milica Kon

#RTV Pink

#Televizija Pink

#emisija

#voditeljka

'