Na Milanskoj nedelji mode Diesel je još jednom dokazao da modna revija ne mora da bude ograničena na pistu. Umesto klasične prezentacije, Glenn Martens, kreativni direktor brenda, lansirao je Diesel Egg Hunt – spektakularnu izložbu na otvorenom koja je transformisala gradske ulice u modnu mapu.
Uz podršku Grada Milana, 55 autfita bilo je postavljeno u gigantske, prozirne jajaste instalacije, dostupne svima, bez ulaznice i bez prepreka.
Foto: Fashion Company
Moda je, makar na trenutak, prešla iz ekskluzivnog sveta u svakodnevni život, postavši igra u kojoj svako ima mesto u prvom redu.
Foto: Fashion Company
„Ovo je Diesel za ljude, kolekcija koju javnost otkriva u istom trenutku kao i svi ostali.Moda je igra i mi je igramo: svako je u prvom redu. Prati pravila, pa ih prekrši, forsuccessful living“, poručio je Martens, naglašavajući koncept demokratizacije mode.
Foto: Fashion Company
Sam dizajn oslanja se na prepoznatljiv Dieselov eksperiment – kombinaciju grubihtretmana i sofisticiranih formi. Pregača-haljine od satenskog teksasa sa efektomhabanja i laserom tretirani saten-denim u jarkim bojama otkrivaju novu energijubrenda, dok su sakoi obogaćeni bajkerskim trakama koje se vezuju na različitenačine. Koža, nabavljena iz štavara koje promovišu odgovornije prakse, dobijaneobične forme „životinja koje nikada nisu postojale“, pretvarajući suknje i mini-haljine u fantazmične komade. Pletenine, trompe l’oeil iluzije i slojevi koji „varaju“siluetu daju kolekciji dodatnu dinamiku, kao da svaki komad krije još jedan nivo igre.
Foto: Fashion Company
Aksesoari dodatno naglašavaju Dieselov kor. Torbe Load-D, D-Pods i Flag-Dreinterpretiraju klasične forme u skulpturalne objekte; sandale i mokasine donoseprenaglašene proporcije i metalne detalje; dok ogrlice i narukvice evociraju skelete ipršljenove, igrajući se idejom tela i njegove strukture. Kolekciju upotpunjuju dva novamodela naočara za sunce – Round-D i Geck-D – kao i Vert satovi sa pavé kristalimana brojčanicima.
Foto: Fashion Company
Kolekcija proleće/leto 2026 još jednom potvrđuje Martensovu sposobnost da Dieselpretvori u laboratoriju vizuelnih i materijalnih eksperimenata, ali i u brend kojinajozbiljnije shvata svoju igru. U Milanu je moda sišla sa piste i postala deosvakodnevnog života – dostupna, provokativna i spremna da je svako doživi na svojnačin.
Foto: Fashion Company
Creative Director: Glenn Martens
Styling: Ursina Gysi
Hair: Gary GillMake-up: Inge Grognard for @MACcosmetics
Concept Designer: Studio Dennis Vanderbroeck
Casting: Establishment NY
Autor: A.A.