Tommy Hilfiger ulazi u novu sezonu punom brzinom, predstavljajući kampanju za jesen 2025 ,,The Hilfiger Racing Club’’. Inspirisana bogatim nasleđem američkog stila i duhom koji pomera granice, kampanja spaja luksuznu nostalgiju motosporta sa prepoznatljivom preppy estetikom u savremenom, smelom ruhu.
Glavne zvezde kampanje su glumac Nikolas Holt (Nicholas Hoult) i supermodel Klaudija Šifer (Claudia Schiffer), koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila koji predstavlja spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre.
Foto: Promo/Tommy Hilfiger
„The Hilfiger Racing Club“ donosi estetiku oblikovanu luksuzom i nasleđem trkačkih sportova, gde je svaki krug slavlje tradicije, ali i korak napred ka novoj originalnosti.
Foto: Promo/Tommy Hilfiger
„Reimaginacija preppy stila je srž moje kreativne vizije već 40 godina,“ izjavio je Tommy Hilfiger. „Od samog početka spajao sam klasični američki stil sa vibrantnim kulturnim uticajima, i uzbuđen sam što nastavljam to nasleđe. Ova sezona otvara novo poglavlje sa ’The Hilfiger Racing Club’ kampanjom, donoseći svež zaokret jednom od ključnih trenutaka u preppy društvenom kalendaru.“
Foto: Promo/Tommy Hilfiger
Kampanju potpisuje renomirani fotograf Glen Luchford, poznat po svom osećaju za atmosferu i bezvremensku estetiku. Njegov objektiv prenosi energiju i individualnost likova koje tumače Holt i Šifer: on u ulozi šarmantnog trkača i zaljubljenika u vintage motosport, ona kao oličenje glamura i bezvremenske elegancije.
„Interpretacija ove kolekcije ima istu onu energiju koju obožavam na stazi“ rekao je Holt. „To je tradicija, ali protkana životom i zabavom. Klasični američki preppy look u svom najboljem izdanju – bezvremenski i kul.“
Foto: Promo/Tommy Hilfiger
„Tommy poseduje neverovatnu sposobnost da stvara kolekcije koje su istovremeno razigrane,“ dodala je Šifer. „Osećaj slobode i radosti pretočio je u ovu kampanju – bilo je zadovoljstvo biti deo njegovog sveta.“
,,The Hilfiger Racing Club’’ ne predstavlja samo kolekciju, već stav. Svaki detalj slavi nasleđe trkačkog sporta i klasične američke mode, ali istovremeno pravi iskorak u novo doba stila: slobodnog, prkosnog i ličnog.
Ova jesen takođe donosi početak novog modnog narativa brenda pod sloganom „You’re Invited, No RSVP Required“ - poruku otvorenosti, inkluzije i autentičnog izraza.
Foto: Promo/Tommy Hilfiger
Za jesen 2025, TOMMY HILFIGER se vraća svom srcu, Njujorku, reinterpretirajući preppy nasleđe kroz nove slojeve i bogatstvo tekstura. Košulje su osvežene tartan dezenima, farmerkama su dodati vodootporni završni slojevi, a mantile od odgovorne mešavine vune krasi upečatljiv karo.
Kolekcija oživljava njujorško nasleđe: oksford košulje se nose ispod rugby dukseva, kravate opušteno vise, plisirane suknje kombinuju se sa duskericama ukrašenim amblemima i farmerkama, dok torba American Icon zaokružuje stajling. To je moderno nasleđe preppy stila, okrenuto naglavačke u skladu sa prepoznatljivim Hilfigerovim duhom.
Kolekcija za jesen 2025. dostupna je u Tommy Hilfiger radnjama u Beogradu u Galeriji, Ušću, Rajićevoj, Big Fashion Novi Sad, svim Fashion&Friends multibrend radnjama kao i online na fashionandfriends.com i mobilnoj aplikaciji.
Autor: Pink.rs