U Beogradu se dogodilo 70 odsto saobraćajnih nezgoda, a u njima su učestvovala vozila koja prevoze putnike na frekventnim linijama.
Kada je autobus na liniji 45 u prošli petak uleteo u dečije igralište u Zemunu, Beograđani su se prvenstveno zapitali zbog čega je vozač vozio toliko brzo, te nije mogao da zakoči, a zatim i zašto nije u penziji, s obzirom da ima 72 godine, a i dalje vozi autobus javnog gradskog prevoza.
Kako za medije objašnjavaju u Sekretarijatu za javni prevoz, Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima ne predviđa gornju starosnu granicu za upravljanje vozilom.
Vozači koji upravljaju vozilima kojima se obavlja javni prevoz, instruktori vožnje, kao i drugi vozači kojima je upravljanje motornim vozilima osnovno zanimanje, moraju se podvrgnuti zdravstvenom pregledu radi utvrđivanja psihofizičke sposobnosti za vozača u roku koji ne može biti duži od tri godine - kažu oni.
U sekretarijatu za medije dodaju da zdravstvene potvrde propisuju nadležne zdravstvene ustanove koje obavljaju ovakve vrste pregleda.