AKTUELNO

Beokom servis već godinama stoji na raspolaganju Beograđanima za sva pitanja koja ih interesuju a vezana su za funkcionisanje grada.

Dnevno, u proseku, kol-centar primi između 300 i 500 poziva, a postaje sve popularniji i na društvenim mrežama, o čemu svedoči i priznanje portala PC Press, koji navodi da Beokom servis imao veoma dobar nastup na društvenim mrežama, konkretno na Tviteru. 

- Komunikacija i transparentnost su ono na čemu sam insistirao od prvog dana na funkciji gradonačelnika Beograda – rekao je za Pink Zoran Radojičić, ističući koliko su ove dve stvari važne za funkcionisanje i unapređenje grada.

Foto: TV Pink Printscreen

- Pomoću ovog servisa možemo da čujemo potrebe Beograđana, njihove probleme, primedbe i slično. Beokom nam potom pomaže da odreagujemo vrlo brzo, organizujemo se i odgovorimo našim sugrađanima – kaže Radojičić za Pink.

Dodaje da je zadovoljan radom Beokom servisa i njegovih operatera, koji su uvek spremni i voljni da komuniciraju sa građanima, iako nekada to nije lako.

- Ovi ljudi su 24 sata dnevno uz telefone, primaju ogroman broj poziva, i drago mi je što je novi vid komunikacije, kroz elektronske medije, sve zastupljeniji – kaže gradonačelnik. Problemi se mogu prijaviti, kako objašnjava, preko Tviter naloga, a na ovaj način je u prošloj godini formirano 20.000 predmeta, što je za 65 odsto više u odnosu na 2018. godinu. 

Ističe da je važno unapređivati ovakve moderne načine komunikacije. 

Foto: TV Pink Printscreen

U ovo doba godine, kako kaže, problemi zbog kojih se građani najčešće javljaju jesu rupe na putevima, dok je prethodnih dana, posebno tokom olujnog vetra, bilo nekoliko prijava oborenih stabala.

- Problemi se razlikuju u zavisnosti od doba godine, a ovo je dvomilionski grad koji je dinamičan i koji zahteva brzu reakciju. Beokom servis i ljudi koji se preko njega javljaju znatno nam pomažu kako bismo što pre sanirali probleme – ističe gradonačelnik. 

#Beokom

#Novo jutro

#Zoran Radojičić

'