Nemački Opel zabeležio je u prošlom mesecu najveći tržišni udeo u Nemačkoj još od decembra 2010. godine.
Opel je tokom septembra imao 10,2% tržišnog udela u putničkim automobilima što mu je najbolji septembar još od 2006.
Iz Raselhajma ističu da su profitirali zahvaljujući pravovremenoj i konstantnoj pripremi na prelazak na novi WLTP sistem testiranja emisije gasova i potrošnje, koji je počeo da se primenjuje upravo od 1. septembra.
Novi sistem je značajno realniji od prethodnog NEDC, a za razliku od većine konkurenata Opel je uveo nove regulative u ranoj fazi i tako izbegao da poput drugih proizvođača obustavlja proizvodnju i prodaju svojih modela.
Opel trenutno nudi 127 modela putničkih vozila koja ispunjavaju nove striktne Euro 6d-Temp standardne.
- Godinama smo se spremali za ove promene. Možemo biti ponosni na to. Sada profitiramo od toga. Što se tiče rasprave o zabrani dizela u gradovima Nemačke, naša poruka je: Ko god kupi Opel, ne mora da se plaši zabrane - rekao je izvršni direktor prodaje i marketinga Opela Jirgen Keler.
Opelova prodaja je rasla i u drugim evropskim zemljama, tako je nemački proizvođač dostigao skoro 6% udela u tržištu Španije, a 4,3% Francuske, što je najbolji rezultat kompanije od maja 2015.
Iz Opela nijednom nisu pomenuli uticaj prelaska pod vlasništvo francuske PSA grupacije na ove rezultate.