AKTUELNO

Društvene mreže više nisu samo značajan deo našeg života, za većinu nas one su sam život.

Statistike pokazuju da prosečan korisnik provede na Fejsbuku oko 15 sati i 33 minuta mesečno, na Tviteru 170 minuta, a na LinkedIn mreži oko 17 minuta. I, iako su nam društvene mreže dale priliku da imamo svet na dlanu i da nam je svaka osoba "na klik" daleko - mi smo postali egocentrični do te mere da u proseku 22 puta kliknemo na Fejsbuk ikonicu na mobilnom telefonu, provodeći svaki put između tri i pet minuta na ovoj mreži, potpuno fokusirani na notifikacije i to - šta je nama neko lajkovao, komentarisao i podelio. Onog trenutka kada začujemo zvuk notifikacije - ona postaje fokus naše pažnje.

Foto: pixabay.com

Tokom nekoliko sati provedenih na internetu, primimo jako veliki broj poruka - neka istraživanja pokazuju da je taj broj između 17 i 20 hiljada. A na kraju dana jedva, i teškom mukom, možemo da se setimo svega tri stvari koje smo čuli tog dana. I to su one tri informacije koje za nas lično imaju neku vrednost, vanrednu važnost i donose nam neki benefit u životu.

Foto: Telefoni 1

Endi Vorhol je rekao da će svaki čovek imati svojih pet minuta slave. Guy Kawasaki je rekao da je Internet dao priliku svakom da postane neko. Danas smo svi u poziciji da možemo postati Neko i doživeti svojih pet minuta slave. Svaki korisnik društvenih mreža je urednik svog malog medija sa ličnim temama, plasmanom i publikom. Jedan tviteraš može da prenese informaciju koja će brzo postati svetska vest, baš kao što je Fejsbuk post sa velikim brojem lajkova, sam po sebi informacija vredna vesti.

Foto: Foto: pixabay.com

Svestan svoje snage svaki korisnik gradi sopstveni brend, a svaki brend traži svog menadžera. Otuda i nagli rast poslova povezan sa digitalnim i društvenim medijima. Menadžer komunikacije sa zajednicom fanova na društvenim mrežama, konsultant za digitalni marketing, SEO eksperti, analitičari u digitalnom marketingu i strateški planeri, samo su neka od njih i predstavljaju potrebu da upoznamo digitalne i društvene medije i mi uređujemo njih – a ne oni nas.

'