AKTUELNO

Čini se da je sav bes korisnika urodio plodom.

U pokušaju da pokaže da iskreno žali zbog curenja podataka, Mark Zakerberg je počeo da uvodi nova pravila kako se ne bi ponovio nedavni skandal kada su procureli podaci 50 miliona korisnika i iskorišćeni za manipulaciju tokom predsedničkih izbora u SAD 2016. godine.

Facebook više neće dozvoljavati targetiranje oglasa na osnovu podataka trećih strana.

Ovo ipak neće sprečiti oglašivače da koriste podatke samog Facebooka kako bi određenim ljudima prikazivali specifične oglase skrojene na osnovu njihovih navika.

Foto: Pixabay.com

Društvena mreža gasi svoj Partner Categories program, koji Facebook opisuje kao način da se ljudi targetiraju na osnovu oflajn ponašanja van Facebooka.

Drugim rečima, treće strane više neće moći da znaju da li imate dom, kupujete auto ili ste lojalni kupac određenog brenda.

Pročitajte još: NAJNOVIJI SKANDAL! Fejsbuk zna koga smo sve zvali i koje smo poruke slali!

#Facebook

#Mark Zuckerberg | Mark Cukenberg

#Reklama

'