AKTUELNO

Skoro 40 odsto Generacije Z preferira pretragu na TikTok-u i Instagramu u odnosu na Google pretragu i mape, pokazuju podaci Googla koje je objavio TechCrunch. Za Generaciju Z, inače, uzimaju se oni rođeni između sredine devedesetih i ranih 2010-tih.

TikTok, koja je najbrže rastuća aplikacija za društvene medije, eksplodirala je u popularnosti u poslednjih nekoliko godina – toliko da je inspirisala konkurente društvenih medija Instagram i Snapchat da uvedu imitirajuće video funkcije u Reels i Spotlight.

Sada je izvršni direktor Google-a potvrdio da format TikTok-a menja način na koji mladi ljudi sprovode internet pretragu, a Google radi na tome da bude u toku.

Viši potpredsednik Google-a Prabhakar Raghavan rekao je na konferenciji Fortune Brainstorm Tech da, prema Google-ovim internim studijama, „nešto poput skoro 40% mladih ljudi kada traže mesto za ručak ne idu na Google mape ili pretragu, idu na TikTok ili Instagram."