Ova društvena mreža, za sada sprovodi istraživanje kako bi procenila da li ima interesovanja za tu ideju.
Kompanija Tviter razmatra da uvede opciju plaćanja za poslovne korisnike. Korisnici koji bi plaćali dobili bi pristup "Tvitdek-u", sa poboljšanim pristupom, koji nudi mnogo više od Tvitera, ali nije nagovestila da razmatra da uvede plaćanje za "obične" korisnike servisa.
Međutim, kako se navodi, ova ideja dolazi u trenutku kada se korisnici sve više okreću drugim mrežama, poput Snep četa. O toj ideji, Tviter je ispitao mali broj korisnika.
- Mi redovno ispitujemo korisnike kako bi prikupili podatke o iskustvima korisnika Tvitera i kako bi smo donosili bolje poslovne odluke. Ispitujemo nekoliko načina da Tvitdek bude korisniji profesionalcima - navodi se u saopštenju kompanije u kome je korisnicima opisala i kako će raditi nova "alatka".
Kako se navodi, ona pruža gledanje, objavljivanje i ima upozorenja, poput alarma, trendova, analiza aktivnosti, kao i mogućnost komponovanja i postavljanja alate na prilagodljivoj tabli.
- Biće dizajnirana da olakša i očuva različite interese, poveća publiku i pruži uvid u mnogo više sadržaja i informacija - navodi se u saopštenju.
#Plaćanje
#Tviter
#novine