Na aplikaciji je na Dan zaljubljenih organizovan "ljubavni kviz".
Korisnici Vibera širom našeg regiona su, prvi put, imali priliku da provere kakvi su ljubavnici minulog Dana zaljubljenih posredstvom Viberovog “Ljubavnog bota”, nastalog kroz saradnju sa bugarskom kompanijom za razvoj softvera “Konekto”.
Ovaj važan prvenac za Viber je prevazišao sva očekivanja u nastojanju da svojim korisnicima ponudi digitalnu automatizovanu dvosmernu komunikaciju – veoma bogatog i podsticajnog sadržaja. Započeta time što bi korisnici zapratili nove nacionalne Javne naloge na Viberu (“Viber Serbia”, na primer), oni bi – pored praćenja brojnih drugih zanimljivih informacija i razgovora – naišli na ponudu da “popričaju” sa Viberovim “digitalnim Bogom ljubavi, Kupidonom” – koji bi ih stručno vodio kroz duhovit i sveobuhvatan upitnik/kviz o njihovom odnosu prema ljubavi.
Viberov "Ljubavni hot" će odmeniti prijatelje tako da ćete uvek imati nekoga sa kim ćete da pričate o svim ovim stverima.
Preko 127,000 Viberovih korisnika u Srbiji, Bugarskoj, Mađarskoj, Hrvatskoj i Grčkoj je uspešno “položilo Ljubavni kviz”, sa zaključkom da su “Solo ljubavnici” bili najbrojniji od svih drugih kategorija (oko 25% od ukupnog broja) i to preko 60% među damama i oko 40% među muškarcima u svih 5 zemalja. Druga najviše zastupljena vrsta ljubavnika među Srbima, Bugarima i Mađarima bili su “Jednorozi iz mašte”, dok su u Hrvatskoj i Grčkoj to bili “Kraljice i kraljevi sofe” (oko 20% od ukupnog broja, a po polovima – 65% kod dama i 35% kod muškaraca). “Pravi romantičari” su primećeni tek među 15% bugara, hrvata i grka – kao i oko 10% srba i mađara – dok su dame bile mnogo češći sagovornici “digitalnog Kupidona” od muškaraca – sa skoro 50% više učesnica “Ljubavnog kviza”.
Kod Srba – oko 40% ispitanika svrstao se u najbrojniju kategoriju “Solo ljubavnika” – onih koji najviše vole same sebe (60% dama i 40% muškaraca), praćenih sanjarima iz kategorije “Jednorog iz mašte” (20% od ukupnog broja, 70% dama i 30% muškaraca).
N. Petričević