Čini se da je pred društvenom mrežom dosta posla.
Direktor Facebooka, Mark Zakerberg, pričao je dosta o tome da je vreme koje provodimo na njegovoj društvenoj mreži - dobro potrošeno.
Nakon gotovo godinu dana medijskih natpisa koji su s pravom napadali kompaniju zbog zloupotrebe ličnih podataka korisnika kako bi sebi pribavila ogromne sume novca od reklamiranja, ali i zdravstvenih problema koje ljudi mogu da imaju zbog preteranog korišćenja društvenih mreža, oglasio se i Mark Zakerberg.
Ali kao što je Facebook u jednom malom segmentu svog kvartalnog izvešataj otkrio, kompanija ozbiljno gleda i na to kako brige korisnika utiču na njen posao.
- Brojni faktori mogu da negativno utiču na privlačenje i zadržavanje korisnika, rast i njihovu interakciju. Postoji smanjenje u osećanjima korisnika usled kvaliteta i korisnosti naših proizvoda, ali i kada su u pitanju privatnost, bezbednost, dobrostanje i mnogi drugi faktori, stoji u izveštaju.
Posebno treba naglasiti dobrostanje jer ova reč nije bila uključena u izveštaju koji je objavljen tri meseca ranije. Čini se da Facebook ranije nije gledao na dobrostanje kao na potencijalni rizik. Naprotiv, kompanija nije prestajala da se hvali o svojoj "altrusitičkoj misiji".
Čak iako ova reč ne izgleda previše veliko i upadljivo, dobrostanje predstavlja ključnu osnovu našeg društva. Čini se da se dosta toga promenilo od osnivanja Facebooka, ali u poslednjih nekoliko meseci, i Mark Zakerberg tek sada polako počinje da shvata i koliko tačno.
Ponekada samo jedna mala reč dovoljna je da to pokaže, i otkrije kako bi budućnost trebala da izgleda.