Jedna od glavnih prepreka za još veću popularnost i rasprostranjenost električnih automobila je nepraktičnost.
U brojnim istraživanjima vozači su isticali strah od nedostatka energije za prelazak potrebne udaljenosti i dužina punjenja baterija kao glavne uzroke nepoverljivosti u EV automobile.
Ta tehnologija se iz godine u godinu značajno razvija pa za razliku od prethodnih godina današnja EV vozila prelaze znatno veća rastojanja i brže se pune.
To i dalje ni u kom pogledu ne može da se uporedi sa autonomijom i praktičnošću koju pružaju konvencionalni SUS motori na benzin i dizel.
Međutim, vrlo brzo situacija bi mogla da se promeni, što najavljuje zajednički projekat dva nemačka premijum giganta BMW i Porschea.
Proizvođači iz Minhena i Štutgarta su demonstrirali novu superbrzu stanicu za punjenje izlazne snage 450 kW pod nazivom FastCharge (logično) koja je 800-voltnu bateriju Porschea Taycan napunio za tri minuta za doseg od 100 kilometara.
Pritom je punionica dostigla kapacitet od 400 kW. S istim punjačem BWM i3 kapaciteta beterije 57 kWh je sa 10 na 80 odsto kapaciteta napunjen za 15 minuta.
Američki mediji prenose da General Motors razvija Extreme Fast Charger koji će omogućiti punenje baterije za domet od 300 km za deset minuta.