separator
Info
ZABAVAAKTUELNO

lifestyle

LAGANI JELOVNIK ZA VRELE DANE: Da biste izbegli vrtoglavicu i pad pritiska jedite OVE namirnice!


Prijaće vam.


Vrućine nam ne dozvoljavaju teške obroke. Lagani jelovnik idealan je za visoke temperature.

Naime, često se vodimo signalom da smo žedni, pa tek tada pijemo vodu, ali tada je već nastupila dehidratacija tela, koja može da bude loša po organizam.

Da biste izbegli vrtoglavicu, mučninu i pad pritiska u letnjim mesecima, konzumirajte ove letnje namirnice jer su lagane, ukusne, zdrave i pune vode!

Paradajz -  Likopen, glavni antioksidans paradajza, ima zaštitno dejstvo na zdravlje kože i umanjuje rizik od nastanka karcinoma na njoj, pa bi on zato trebalo da bude deo svakodnevnog jelovnika, naročito sada kada je sočan i ukusan. Takođe, likopen štiti muškarce od raka prostate, a osim u paradajzu, ima ga i u lubenici.

Krastavci - Dijetalni, niskokalorični i bogati vodom, sveži krastavci su idealna letnja namirnica. Odlični su za letnje salate, ali i kućne kozmetičke tretmane. Sadrže čak 90 odsto vode, bogati su vitaminima A, B i C, koji jačaju imunitet, osiguravaju energiju i čine kožu zdravom i sjajnom. Krastavci sadrže mnogo vlakana, kalijuma i magnezijuma. Ove hranljive materije deluju na regulisanje pritisaka - zato je ovo povrće dobro za lečenje i visokog i niskog pritiska.

Grožđe - Nezavisno od vrste gožđa, možete biti sigurni da su njegove bobice pune važnih vitamina poput vitamina A, vitamina C, vitamina B6, vitamina B i folne kiseline. Oko 100 g grožđa sadrži oko 25 odsto dnevne potrebe za vitaminom C. Osim što je crno grožđe ukusna i osvežavajuća namirnica u letnjim mesecima, njegov sok ima dobar učinak na krvne sudove i kardiovaskularno zdravlje. Ono može sprečiti zgrušavanje krvnih zrnaca, a samim tim i stvaranje krvnih ugrušaka i lošeg holesterola. Crveno grožđe ima antibakterijska i antivirusna svojstva. Takođe je izvrsno u borbi protiv raznih oblika karcinoma.

Tikvice - Tikvice predstavljaju jednu od najčešće korišćenih letnjih vrsta povrća jer su izuzetno hranljive. Mogu se jesti u supi, salati, kao prilog, punjene, pohovane... Ovo divno povrće sadrži više od trećine preporučene dnevne količine vitamina C i veliku koncentraciju beta-karotena, a istraživanja su potvrdila kako ishrana obogaćena njime smanjuje rizik od kancerogenih oboljenja i od bolesti koronarnih arterija.

Vesti Minut dva

Nacionalni Dnevnik

Komični video i skrivena kamera

Komentari • 0

Komentari uvredljivog sadržaja neće biti odobreni.

korisnik

povezane vesti