separator
Info
ZABAVAAKTUELNO

vesti

DROBNJAK NAJAVLJUJE: Sa puštanjem u rad Koridora 10 i 11 od Beograda do Preševa stizaćemo samo za tri sata, do Čačka za sat, a za put od Čačka do Požege trebaće samo 20 MINUTA!


Autoputevi donose bezbednost, veći protok saobraćaja i nova radna mesta, kaže direktor "Puteva Srbije". Ističe da je deonica južnog kraka Koridora 10 bila jako teška, ali da je Grdelička klisura uspešna savladana. Ipak, ocenjuje Drobnjak, zahtevniji i komplikovaniji radovi očekuju se tokom izgradnje deonice Koridora 11, Preljina-Požega, gde treba "ukrotiti" Ovčarsko-kablarsku klisuru.


Danas počinje izgradnja deonice Koridora 11 Preljina-Požega, a Zoran Drobnjak, direktor JP "Putevi Srbije", kaže da je reč o deonici od oko 30 kilometara koja će biti komplikovana za izgradnju, budući da prolazi kroz Ovčarsko-kablarsku klisuru.

- Ova klisura gotovo je ista kao Grdelička i zahteva mnogo radova, proceduru i tehnologiju – kaže Drobnjak. Dodaje da treba uraditi 12 kilometara tunela, 35 mostova i 11 nadvožnjaka u dužini od 7 kilometara.

Tri su velika mosta: od 530 metara, od 510 metara i 435 metara, što su, kaže Drobnjak, ozbiljni zahtevi.

- Preljina-Požega možda bude teža za izgradnju od Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru – kaže direktor Puteva Srbije. Radovi će trajati tri godine, a počinju danas.

Autor: TV Pink Printscreen

Kineksa firma CCCC koja izvodi radove je, kaže, iskusna, te će ovaj posao biti urađen bez problema. Od Beograda do Čačka će se, kaže stizati za manje od sat vremena, a kada je reč o završetku Koridora 10, Drobnjak kaže da će se od Beograda do Preševa stizati za tri sata.

Od Požege do Beograda stizaće se za sat i 15 minuta, a od Čačka do Požege za oko 15 minuta.

- Ljudi će moći bez problema da žive u Beogradu, a rade u Čačku ili obrnuto – kaže Drobnjak. Kada je reč o Moravskom koridoru koji povezuje Koridor 10 i Koridor 11, Drobnjak kaže da tih 107 kilometara treba da počnu da se rade u septembru. I ovi radovi trajaće tri godine.

Kaže da je bilo izuzetno teško raditi Koridor 10, ali da je važno da je napokon sve završeno. Kosine na klizištima, kojih ima dve su rešene i cela deonica je potpuno stabilna, bezbedna i bez problema.

- Najvažnije je da su nam putevi bezbedni, da omogućuju veći protok saobraćaja i da obezbeđuju rast investicija, a samim tim i broj radnih mesta – kaže Drobnjak.

Vesti Minut dva

Nacionalni Dnevnik

Komični video i skrivena kamera

Komentari • 0

Komentari uvredljivog sadržaja neće biti odobreni.

korisnik

povezane vesti