AKTUELNO

U samom finišu ove televizijske sezone, TV Pink je dokazala da je najgledaniji komercijalni emiter, prema rezultatima merenja gledanosti agencije Nielsen. Tokom dana vikenda, uprkos lepom vremenu i dolasku leta, program TV Pink bio je izbor milionskog auditorijuma.

Pored turskih serija "Zabranjena ljubav", "Elif" i "Istanbulska nevesta", koje su tradicionalno u vrhu gledanosti, gotovo 1.200.000 gledalaca pratilo je prvu polufinalnu emisiju "Pinkovih zvezdica - All Stars". Spektakularni nastupi i najbolji takmičari iz prethodnih sezona obeležili su ovu "All Stars" sezonu, a milionska publika bez daha je pratila ko će u prvom polufinalu proći u samu završnicu takmičenja.

Foto: Promo.

Ovu junsku subotu su takođe obeležile Pinkove emisije - "Magazin In", autorke i voditeljke Sanje Marinković, sa udelom od skoro 20 odsto bila je najgledanija emisija u svom terminu na svim televizijama.

Foto: Pink

Veliko finale prve sezone serije Predraga Gage Antonijevića "Državni službenik" gledalo je skoro milion gledalaca, te je bila osma u danu po gledanosti na svim televizijama. Sudeći po komentarima na društvenim mrežama, finalna epizoda oduševila je gledaoce, koji s nestrpljenjem očekuju nastavak priče o Lazaru i tome kako će se odvijati njegov odnos sa Službom.

Kao i uvek, "Zadruga" je pokazala da je zaista najgledaniji rijaliti na ovim prostorima. Emisiju "Zadruga - Izbacivanje", kada je rijaliti napustio Lazar Čolić Zola, pratio je milionski auditorijum, dok je emisija "Zadruga - Vanredno ubacivanje" imala udeo u gledanosti od neverovatnih 30,62 odsto.

I nedelja za nama protekla je u znaku ružičaste televizije. Centralna informativna emisija "Nacionalni dnevnik" bila je nagledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera. Emisija o poznatima "Premijera - Vikend specijal" i ekskluzivni intervju sa Anom Nikolić posle trogodišnje medijske pauze bio je izbor gledalaca ovog nedeljnog popodneva.

Foto: Dušan Petrović, Pink.rs, Pixabay.com

Druga polufinalna emisija "Pinkovih zvezda - All Talents" takođe je bila jedna od gledanijih emisija - pratilo ju je više od 700.000 gledalaca. Već sledeće nedelje saznaćete kojih je to šestoro takmičara prošlo u veliko finale i konačnu borbu za nagradu od 3.000.000 dinara.

Foto: Pink

Popodnevno uključenje u najgledaniji rijaliti i emisiju "Zadruga - Uspomene" pratilo je više od pola miliona gledalaca, dok je emisija "Zadruga - Pitanja novinara" imala udeo u gledanosti od skoro 24 odsto.

Ovim je TV Pink još jednom dokazala da je neprikosnovena među komercijalnim emiterima i da je program ružičaste televizije tradicionalno izbor milionskog gledališta.

#Gledanost

#TvPink

'