separator
Info
ZABAVAAKTUELNO

vesti

ISEKLI DEO U KOJEM RASKRINKAVA POSLOVANJE N1! Đukanović prokomentarisao gostovanje kod Ćosića: Voleo bih da verujem da je došlo do tehničke greške, ali... (VIDEO)


Poslanik i član glavnog odbora SNS, gostujući u emisiji Pressing kod Jugoslava Ćosića na N1, pokrenuo je temu poslovanja ove televizije i sada o tome priča cela Srbija. Da li je reč o cenzuri ili, kako su saopštili na N1, tehničkoj grešci?


Podslednja epizoda emisije “Pressing” koja se emituje na N1, a u kojoj je gostovao narodni poslanik Vladimir Đukanović, izazvala ogromnu pažnju u javnosti budući da se pred kraj iste dosta govorilo o poslovanju ove televizije, a onda je upravo ovaj kraj isečen i bez poslednjih pet minuta okačen je na Jutjub kanal.

Đukanović za Pink kaže da bi voleo da veruje da je došlo do tehničke greške i da niko u montaži nije rekao da se taj deo gostovanja iseče.

- Mogu da pretpostavim zašto je to urađeno – kaže Đukanović za Pink. Dodaje da je enigma kako ova televizija funkcioniše i kako posluje, a kada se to pitanje spomene onda se oni brane time da je to vrsta pritiska na medije.

Autor: TV Pink Printscreen

Objašnjava da je firma u kojoj je Jugoslav Ćosić direktor, firma u Srbiji, Media news d. o. o, a koja posluje sa gubitkom već četiri godine.

Imam izveštaj revizorske kuće i mislim da bi zakon o reviziji morao da se promeni, pa pozivam ministra Sinišu Malog i državu da ga promeni jer je potpuno besmisleno raditi samo računovodstvenu reviziju iz koje se ne vidi ništa. Trebalo bi raditi celokupno poslovanje – kaže Đukanović. U izveštaju, kako kaže, KPMG skreće pažnju da je ukupan gubitak na dan 31. 12. 2018. iznosio 767 miliona dinara, što ukazuje na materijalnu neizvesnost koja može izazvati značajnu sumnju u mogućnost društva da nastavi poslovanje u doglednoj budućnosti.

- Dakle, imate firmu od 140 zaposlenih, a koja ima oko 7,4 miliona evra gubitka. Kako isplaćuju plate za 140 radnika? Ili izbegavaju da plaćaju doprinos za porez na dobit. To bi građani voleli da znaju. Dakle, svuda u svetu bi poreski organi zakucali na vrata i tražili da firma posluje u plusu. Nijedna privreda neće da dozvoli da ima nelikvidnu privredu – kaže Đukanović. Objašnjava da je firma u Srbiji ćerka firma i da je N1 televizija nije registrovana kod naših regulatora, već u Luksemburgu, pod firmom Media news SARL.

Sada se, kako kaže, postavlja i pitanje zašto srpska firma plaća 140 radnika luksemburške firme.

- Iznajmljujemo radnu snagu za emitera iz Luksemburga, a program se ni ne emituje u Luksemburgu – kaže poslanik.

Vesti Minut dva

Nacionalni Dnevnik

Komični video i skrivena kamera

Komentari • 0

Komentari uvredljivog sadržaja neće biti odobreni.

korisnik

povezane vesti