separator
Info
ZABAVAAKTUELNO

lifestyle

ŠTA SAM TO IZBACILA IZ ISHRANE KAKO BIH SMRŠALA? - II deo


Saznajte koje namirnice bi trebalo da izbegavate u širokom luku ako želite da smršate!


Kada se već dotičemo teme ishrane da vas pitamo – imate li i vi spisak hrane koju izbegavate kako biste održali balans? Ako je odgovor DA, odmah na početku vas pozivamo da dobro pročitate naš spisak i možda sa svog dodate ono što smo mi propustili.

Naravno, ne morate da poštujete sve, ali radi održavanja balansa i radi zdrave ishrane, dobro bi bilo da se što više ovih stavki nađe i na vašem spisku „zabranjene“ hrane. Nastavljamo…

HLEB I VARIJACIJE NA TEMU ZDRAVIH HLEBOVA

Izrazi kao što su, integralni, crni ili hleb od 8 vrsta zrna, možda zvuče zdravo, ali to je to, samo zvuče, u 90% slučajeva nisu zdravi.

Naravno, već znate i već toliko puta ispričana priča, hleb kao i bilo kakva vrsta testa se ne preporučuju ukoliko želite da se rešite viška kilograma.

Zato, ako ste od onih „ne mogu da živim bez hleba“ pažljivo čitajte etikete na hlebu i uverite se da su sastojci zaista zdravi i da neće škoditi željenom broju na vagi i obimu na metru.

Pored toga, uvek možete da umesite svoj hleb, naravno, opet uz oprez prilikom izbora sastojaka, a pre svega brašna.

ZDRAVE ENERGETSKE PLOČICE

Još jedna stavka slična onoj kao što je granola. Ako pakovanje i reklama kažu zdravo, ne mora nužno da znači da je tako! Sve će vam opet otkriti ona poleđina i tablica na njoj. Okrećete svoju omiljenu energetsku pločicu od ovsenih pahuljica, meda i sušenog voća, kad ono - ĆAO ŠEĆERI!

Iako ih mnogi uzimaju kao obrok i energiju pre treninga, savet je da onda ipak ovu naviku zamenite svežim voćem.

MMMMMMMASNO I PRŽENO

Zvuk cvrčanja ulja iz tiganja, fino pohovano meso uz porciju još masnijeg pomfrita. Uopšte ne moramo dodatno da objašnjavamo zbog čega ova hrana nije zdrava.

Hrana koja se ne kuva i ne sprema na pravi način gubi svoje hranljive vrednosti, a pored toga ne samo da gubi hranljive vrednosti već samim načinom spremanja možete odrediti da li će ta namirnica biti zdrava ili ne.

Uzmimo samo za primer piletinu. Pohovana u ulju ili ona kuvana ili grilovana. Zna se odgovor. Naravno, ne treba izbaciti sve masti iz ishrane, samo one loše kao što su na primer trans masti i rafinisano ulje.

ZDRAV PLAN ISHRANE

Naravno, ovom spisku se uvek nešto može dodati i nešto oduzeti, neko bi dodao mlečne proizvode, dok neko ne može dan svoj bez njih da zamisli i to je sasvim u redu, ne odgovara svima sve i ne donose iste stvari svima rezultate. Ali ćemo se složiti da bi neke od ovih stvari sa spiska gore zaista zauvek trebalo izbegavati!

Ono što vam može pomoći na putu ka rezultatu i u pravljenju jasnog plana jeste zdrav plan ishrane. Unapred ćete po danima znati kad šta treba da spremite, a i odlazak u nabavku će biti lakši jer ćete imati jasan plan obroka i spisak potrebnih namirnica, te će samim tim i verovatnoća da nešto nezdravo zaluta u vašu korpu, biti manja.

Svoj besplatan mesečni online primerak plana ishrane možete dobiti uz bilo koji Herbafast.

Autor: Promo/Abela Pharm

Autor: Pink.rs

Vesti Minut dva

Nacionalni Dnevnik

Komični video i skrivena kamera

Komentari • 0

Komentari uvredljivog sadržaja neće biti odobreni.

korisnik

povezane vesti