separator
Info
ZABAVAAKTUELNO

lifestyle

Koža lica voli gimnastiku: Ove vežbe usporavaju starenje!


Njena prednost je što je besplatna i možete da je izvodite kada i gde god poželite.


Hteli mi to ili ne, godine prebrzo prolaze, ali sa sobom donose svoje. Dok nam majka priroda oduzima nešto od naše lepote i mladosti, tako nam daje i neke pogodnosti koje samo treba da naučimo da implementiramo u svoju svakodnevicu. Kad je reč o koži lica, brojna medicinska istraživanja facijalnu gimnastiku stavljaju na prvo mesto i to kao alternativu estetskoj hirurgiji. Njena prednost je što je besplatna i možete da je izvodite kada i gde god poželite.

Vežbe za lice koje možete da radite su sledeće:

Vežbe za punije usne

Skupite usne u ovalan oblik, napućite ih pa opustite. Izvodite vežbu pomičući usne naizmenično sporo i brzo jedan do dva minuta. Odmorite se pa sve ponovite četiri-pet puta. Zatvorene usne zategnite preko zuba. S tri prsta pritisnite područje iznad gornje usne i nasmešite se što više možete, a pogled usmerite prema čelu. U tom položaju brojte do šest, pa se opustite opet brojeći do šest. Ponovite vežbu 20-30 puta.

Podignite obraze

Široko se nasmešite, ali zatvorenih usana tako da njima oblikujete široko slovo I. Zadržite napetost brojeći do šest pa je polako opuštajte. Ponovite ovu vežbu tri-četiri puta.

Kažiprstom pritisnite vrh brade, pogled usmerite prema temenu, usnama oblikujte slovo I, zategnite ih preko zuba. Donje kapke prstima podižite prema gornjim. Ponovite to 20 puta.  

Vežbe protiv bora na čelu

Brojeći do šest, podižite obrve koliko možete i zadržite ih u najvišoj tački opet brojeći do šest. Zatim ih polako spuštajte. Ponovite vežbu četiri do pet puta. Kažiprste stavite na vrh obraza. Brojeći do šest, zatvarajte oči što jače pa ih otvarajte brojeći do šest. Ponovite 15 puta. Sedite, opustite ramena i vrat. Naslonite čelo na ruku, glavu gurajte napred, a rukom pružajte otpor. Dok gurate glavu, udišite, dok opuštate pritisak izdišite. Ponovite vežbu 20 puta.

Jagodice prstiju stavite na čelo i pritiskajte dok razvlačite usta u osmeh kao da mišićima obraza želite da gurnute čelo gore, a pogled usmerite prema temenu. Zadržite napetost brojeći do pet pa se opustite. Ponovite vežbu 10 puta.

Pogled usmerite prema tlu. Jagodicom kažiprsta pritisnite koren nosa, brojeći do šest, podignite mišiće čela i zadržite položaj, brojeći do šest, a zatim polako otpustite. Ponovite vežbu 10-15 puta.

Vesti Minut dva

Nacionalni Dnevnik

Komični video i skrivena kamera

Komentari • 0

Komentari uvredljivog sadržaja neće biti odobreni.

korisnik

povezane vesti