AKTUELNO

Uspešna saradnja između ove dve kuće nastavila se tokom trajanja Kupa Radivoja Koraća koji se i ove godine održao u Nišu.

Tokom trajanja Kupa Radivoja Koraća u Nišu potvrđeno je višegodišnje partnerstvo kompanije Mercator-S, odnosno njenog brenda "Rode" i Košarkaškog saveza Srbije.

Matija Protić, izvršni direktor marketinga kompanije Mercator-S, i Dejan Tomašević, generalni sekretar KSS, složili su se da su dosadašnji zajednički projekti bili više nego uspešni i da su značajno doprineli zajedničkom cilju, a to je razvoj košarke u svim delovima Srbije i promocija ovog sporta među decom.

Iako su uspesi muške i ženke reprezentacije dokaz vrhunskog kvaliteta, "Roda" isto tako snažno podržava decu i mlade. Organizovala je akciju podele „2000 lopti za buduće asove“ u 117 osnovnih i srednjih škola u Srbiji. Postala je sponzor „Roda juniorske lige Srbije‟ i svim klubovima donirala nove garniture dresova, a mladim igračima je obezbedila i osiguranje u slučaju sportskih povreda.

Radi edukacije mladih promovisala je knjigu Bore Stankovića „Igra mog života“ gde se iz prve ruke može doživeti istorija svetske košarke viđena očima jednog od doajena ovog sporta.

I u ovoj, za našu košarku značajnoj godini, fokus će biti promocija ovog sporta među decom i mladima, kao i podrška svim selekcijama.

Kao ponosni sponzor, "Roda" i ove godine podržava Kup Radivoja Koraća pa je, tokom trajanja ovog takmičenja, u okviru Hale Čair otvorila još jedan KSS šop.

Sve do 19. februara KSS šopovi u "Roda Centru" i u Hali Čair poklanjaće popust od 30% na ceo asortiman, od originalnih reprezentativnih dresova, pa do navijačkih rekvizita. Kupovinom ovih proizvoda svi zajedno pomažemo razvoj srpske košarke.

#Niš

#Promo KSS

#saradnja

'