Premijerka Ana Brnabić održala je danas Skajp čas sa učenicima četvrtog razreda gimnazije i turističkih smerova škole "Petro Kuzmjak" iz Ruskog Krstura kod Kule tokom kojeg su razgovarali o obrazovanju, digitalizaciji, aktivnostima vlade.
Inicijativu i ideju za organizovanje ovakve vrste časa predložila je profesorka te škole Natalija Budinski, tokom jednog od redovnih sastanaka predsednice vlade sa nastavnicima osnovnih i srednjih škola iz Srbije.
Cilj je bio da se kroz razgovor sa premijerkom učenici informišu o njenom radu na mestu premijera, a oni su se interesovali koja su zaduženja premijerke i njenog kabineta, na koji način se donose odluke, kako građani mogu da prate njihov rad, kao i o aktivnostima koje vlada organizuje a u koje bi se mogli uključiti i učenici.
Brnabić je rekla da su obrazovanje i digitalizacija ključni prioriteti vlade i da su oni osnova za dalji napredak društva.
Premijerka se, navodi se u saopštenju vlade, interesovala za izbor budućeg zanimanja učenika ove škole, kao i o tome u kom bi sektoru radili.
Na kraju razgovora, učenici su premijerki postavljali i manje formalna pitanja, o tome kako provodi svoje slobodno vreme, da li ima neki hobi i koju muziku voli da sluša.
Ova škola, kako je navela profesorka matematike Natalija Budinski, ulaže izuzetne napore da prati savremene trendove u obrazovanju i ima veliki broj sekcija i slobodnih aktivnosti uz standardne nastavne sadržaje.
Profesorka Budinski je prošle godine, u okviru Majkrosoft zajednice inovativnih nastavnika, postavila virtuelnu skajp lekciju o školi "Petro Kuzmjak" pod nazivom "Upoznajte jedinstvenu školu na svetu" i privukla veliki broj nastavnika i učenika širom sveta.
Učenici su tu Skajp aplikaciju iskoristili kao dobro nastavno sredstvo i povezali se sa drugim učenicima i nastavnicima sa raznih kontinenata, kao i sa muzejima ili laboratorijama.
Inače, Brnabić se, zajedno sa ministrom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Mladenom Šarčevićem, redovno sastaje sa istaknutim nastavnicima i razgovara o nastavku reforme obrazovanja i unapređenju rada školskih ustanova.