AKTUELNO

Svakog oktobra sajam MIPCOM u Kanu na četiri dana postaje centar televizijske i produkcijske industrije, pretvarajući razmenu, umrežavanje, sastanke i konferencije u trajne poslovne saradnje. MIPCOM pruža sveobuhvatan konferencijski program koji predstavlja nove trendove, strategije i poslovne modele koji se neprestano razvijaju u televizijskoj industriji.

Ove godine od 14. do 17. oktobra, najveći televizijski sajam okupio je 13.500 učesnika iz 4.000 različitih kompanija iz čak 110 zemalja iz čitavog sveta. Iako je TV Pink, kao najgledanija komercijalna televizija u Srbiji već predstavljala svoj program i projekte na sajmu u Kanu, ove godine prvi put postoji "Srpski paviljon". Naime, svoje projekte i usluge su, pored TV Pink, predstavljaju još dve srpske kompanije – RTS, kao Javni servis, i "Telekom Srbija".

"Srpski paviljon" posetio je vlasnik TV Pink, Željko Mitrović, koji je izuzetno zadovoljan činjenicom da su tri srpske kompanije uspele da se dogovore i zajedno prezentuju svoje sadržaje na MIPCOM-u.

Foto: Pink.rs.

- Posebno mi je drago što smo ovde na kanskom festivalu, MIPCOM-u. To je najveći televizijski festival i prvi put su najveći proizvođači televizijskog programa u Srbiji – RTS, Telekom Srbija i naravno Pink - uspeli da se organizuju. Svi zajedno ovde prodajemo naše programe i dogovoaramo neke strategije. Ono što me posebno raduje što su se međunarodni igrači malo uznemirili zbog ovog našeg udruživanja i zajedničkog nastupa, a sa druge strane veoma je dobro zato što pokazujemo da bez obzira na međusobne konkurentske odnose koje imamo unutra zemlje, napolju, na drugim i trećim tržištima nastupamo zajedno, složno i moćno. Veoma sam srećan jer je prvi put u Kanu osnovan srpski paviljon, ove godine su tri kompanije, možda će ih biti više sledeće godine, tako da očekujemo sve bolje rezultate – rekao je Željko.

TV Pink ove godine, pored Pink Films International kompleksa studija, predstavlja i prodaje svetskim medijskim kompanijama i rijaliti program "Zadruga", kao i dve serije koje od početka emitovanja na našoj televiziji beleže fantastične rezultate – "Crveni mesec" i "Preživeti Beograd".

Foto: Pink.rs.

- Interesovanje za srpskim programima je značajno, ali šta smo uradili, znaćemo tek posle MIPCOM-a, nadam se odličnim rezlutatima – kaže Željko.

Pink televizija je vec nebrojano puta ucestvovala na internacionalnom TV sajmu u Kanu, cime je ostvarila saradnju sa mnogim svetskim TV kucama. Pored toga, PFI studiji, sada vec prepoznatljivi po svom kvalitetu I velicni, deo su Pinkove ponude koja obuhvata sve od ideje do realizacije, uz neverovatne rezultate gledanosti koji cine potvrdu kvaliteta.

#Televizija Pink

'