AKTUELNO

Nije neophodna!

U poslovnom svetu, ali i izvan njega, sadržaj imejlova je vrlo važan i može da bude presudan u nastavku komunikacije i ostalih "operacija".

Pisanje imejlova s druge strane odlična je vežba za emocionalnu inteligenciju, jer vrlo često, a da nismo toga ni svesni, naše reči mogu zasmetati drugoj strani.

Tako ponekad, najbezazlenije reči mogu ostaviti teške posledice, a prema rezultatima istraživanja koje je objavio Inc.com, jedna je rečenica najviše iritantna.

Foto: Pixabay.com

U anketi u kojoj je učestvovalo 1.000 ispitanika, rečenica "nisam siguran/na jeste li videli moj poslednji mejl' pokazala se kao najiritantnija u poslovnoj komunikaciji.

Razlog zbog kog bi trebalo izbegavati ovu rečenicu leži u činjenici što se na neki način drugoj strani prebacuje osećaj krivice što još nije pogledala mejl ili je zaboravila odgovoriti.

#Gmail

#Poruka

'