AKTUELNO

Mozilla fondacija najavila je da će prestati da se oglašava na Facebooku zbog velikog skandala koji ovu društvenu mrežu povezuje sa odavanjem ličnih podataka korisnika drugim licima - bez ikakve dozvole.

Fondacija će "pauzirati" svoje oglase, a samim tim i zaradu Facebooka, dok Mark Zakerberg ne pokaže da je ojačao zaštitu i privatnost korisničkih podataka.

Denel Dikson, zadužena za finansije u Mozillu, objasnila je da je Facebook napravio mnoge promene, i dalje postoji puno prostora da se zaštita podataka ljudi unapredi i da zbog toga neće biti oglašavanja - barem dok fondacija ne bude sigurna da su oni potpuno bezbedni.

Foto: Pixabay.com

- Ohrabreni smo odlukom Marka Zakerberga i njegovim obećanjem da će pooštriti mere koje štite privatnost korisnika. Kada Facebook svojim akcijama pokaže da pazi kako se podaci korisnika dele, pogotovo trećim stranama i aplikacijama, tada ćemo razmisliti da vratimo naše oglase na njegove stranice, stoji u saopštenju kompanije.

S obzirom na to da je kompanija ostvarila zaradu od 520 miliona dolara u 2017. godini, ovo neće biti gubitak koji će mark Zakerberg lako podneti.

Stručnjaci veruju da Mozilla nije jedini oglašivač koji će povući svoje reklame sa Facebooka i da je ovo samo početak.

#Fejsbuk

#Mark Zuckerberg | Mark Cukenberg

'