separator
Info
ZABAVAAKTUELNO

vesti

'NEMA OPRAVDANJA' Vesić: Apelujemo na taksiste da prestanu sa blokadom grada


Zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao je da grad Beograd nema nikakav uticaj na odvijanje saobraćaja i da on može samo da apeluje i traži od taksista da prekinu sa blokadama jer to ometa građane Beograda u normalnom funkcionisanju.


Vesić je istakao da razume većinu zahteva taksista koji su zasnovani na zakonu i napomenuo da je većina zahteva prihvatljiva u smislu da taksisti traže da se sprovodi zakon, ali i ocenio da ništa od toga ne opravdava blokiranje grada, jer svako može da se bori i na drugi način - odlascima u nadležne institucije, traženjem sastanaka i insistiranjem na sprovođenju zakona.

- Blokada grada nije rešenje i u ime Grada Beograda apelujem na taksiste da blokade budu prekinute. Građani nisu odgovorni i ne bi trebalo da 'rešavaju' spor između taksista i državnih institucija. Zakon o načinu na koji se obavlja taksi-prevoz ne donosi Grad Beograd, već Narodna skupština Republike Srbije - rekao je Vesić.

On je dodao da je tim zakonom jasno definisano kako se obavlja taksi-prevoz u našoj zemlji, dok je grad taj koji odlučuje koliko će taksista biti u Beogradu i to je nešto što se radi od početka 2000. godine.

- Radi se analiza u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom, koji svake godine definiše broj koji je potreban za normalno funkcionisanje taksi-prevoza u Beogradu - rekao je Vesić.

Zamenik gradonačelnika je podsetio da je Grad Beograd do sada oduzeo više od 50 vozila od “divljih” taksista, čime je njihovo postojanje praktično eliminisano i istakao da je oduzeto i 17 vozila koja su koristili vozači koji rade preko “Car Go” i “Cammeo” aplikacija.

Podnete su krivične i prekršajne prijave i to je ono što Grad Beograd može da uradi. Postoji razlika između 'Car Go' i 'Cammeo' vozača i 'divljih' taksista. Pripadnici Komunalne milicije i inspektori Sekretarijata za inspekcijske poslove lako uoče 'divljeg' taksistu sa lažnim tablicama ili drugim falsifikatom, dok vozači koji koriste pomenute aplikacije voze neobeležene automobile i to je potpuno drugačiji problem", rekao je on.

Grad ne može da sprečava proteste taksista jer je pravo na štrajk garantovano Ustavom i mogu samo da apelujem na taksiste da ne blokiraju grad jer ispaštaju svi građani, dodao je Vesić.

Prema njegovim rečima, očigledno je da postoje određene 'rupe' u zakonu koje se koriste, iako 'Car Go' i 'Cammeo' ne predstavljaju klasičan 'divlji prevoz'.

- Druge institucije, a ne Grad Beograd, trebalo bi da daju odgovor ko je 'zakazao' u lancu koji obezbeđuje sprovođenje zakona - rekao je Vesić.

Vesti Minut dva

Nacionalni Dnevnik

Komični video i skrivena kamera

Komentari • 0

Komentari uvredljivog sadržaja neće biti odobreni.

korisnik

povezane vesti