separator
Info
ZABAVAAKTUELNO

auto-tech

Jedna reč u Facebookovom najnovijem izveštaju otkriva koliko je zabrinut za ono šta radi ljudima


Čini se da je pred društvenom mrežom dosta posla.


Direktor Facebooka, Mark Zakerberg, pričao je dosta o tome da je vreme koje provodimo na njegovoj društvenoj mreži - dobro potrošeno.

Nakon gotovo godinu dana medijskih natpisa koji su s pravom napadali kompaniju zbog zloupotrebe ličnih podataka korisnika kako bi sebi pribavila ogromne sume novca od reklamiranja, ali i zdravstvenih problema koje ljudi mogu da imaju zbog preteranog korišćenja društvenih mreža, oglasio se i Mark Zakerberg.

Ali kao što je Facebook u jednom malom segmentu svog kvartalnog izvešataj otkrio, kompanija ozbiljno gleda i na to kako brige korisnika utiču na njen posao.

- Brojni faktori mogu da negativno utiču na privlačenje i zadržavanje korisnika, rast i njihovu interakciju. Postoji smanjenje u osećanjima korisnika usled kvaliteta i korisnosti naših proizvoda, ali i kada su u pitanju privatnost, bezbednost, dobrostanje i mnogi drugi faktori, stoji u izveštaju.

Posebno treba naglasiti dobrostanje jer ova reč nije bila uključena u izveštaju koji je objavljen tri meseca ranije. Čini se da Facebook ranije nije gledao na dobrostanje kao na potencijalni rizik. Naprotiv, kompanija nije prestajala da se hvali o svojoj "altrusitičkoj misiji".

Čak iako ova reč ne izgleda previše veliko i upadljivo, dobrostanje predstavlja ključnu osnovu našeg društva. Čini se da se dosta toga promenilo od osnivanja Facebooka, ali u poslednjih nekoliko meseci, i Mark Zakerberg tek sada polako počinje da shvata i koliko tačno.

Ponekada samo jedna mala reč dovoljna je da to pokaže, i otkrije kako bi budućnost trebala da izgleda.

Vesti Minut dva

Nacionalni Dnevnik

Komični video i skrivena kamera

Komentari • 0

Komentari uvredljivog sadržaja neće biti odobreni.

korisnik

povezane vesti