I dok su pratioci na Instagramu otkinuli za njenom novom pesmom, na Jutjubu ju je sačekala potpuno drugačija situacija.

Pop zvezda Nataša Bekvalac gostovala je u ovonedeljnom izdanju emisije "Premijera - Vikend specijal". Nataša je sa Tijanom Pricom i Ognjenom Nestorovićem na samom početku govorila o rekordnom uspehu svog novog hita "Dođi mami" u kom je nastavila saradnju sa Cobijem, koji je producent i kompozitor singla, dok je ovog puta na tekstu radio i Dragan Brajović Braja.

Voditelji su upitali Natašu da otkrije kako je izgledalo samo stvaranje pesme "Dođi mami", kao i rad sa Cobijem.

Priprema za ovu pesmu trajala je nekoliko meseci, zato što smo puno toga uradili, pa bacili u kantu, ali je to period u kom ja najviše uživam. To je, kako ja kažem, proces pravljenja muzike, za razliku od većine izvođača koji dobiju gotov demo snimak pesme to je to. Ja sam se bavila od pronalaska ritma, atmosfere u kojoj  će biti pesma, naravno i o samom tesktu. Sam taj period je bio jako kvalitetan - istakla je Nataša.

Nataša je sa voditeljima prokomentarisala i na kakve je kometare nailazila od strane publike na račun svoje nove pesme.

Meni je žao što ja ne mogu da objavim na Instagramu ono što je meni zanimljivo, jer to je na granici onog pristojnog, ali nađem meru. Malo sam se iznenadila Jutjub komentarima koji su jako loši, što me je malo omelo. Ali ljudi kada čuju nešto novo, na šta nisu navilki da čuju, odmah shvate kao nešto loše, ali shvatila sam da to mene ne može da poremeti - završava Nataša.

Pink.rs

#Nataša Bekvalac

#Premijera