AKTUELNO

Uprkos drastičnom napretku autoindustrije, malo koji automobil je u istoriji bio toliko omiljen koliko Ferrari F40.

Kad je automobil 1987. godine predstavljen povodom 40. rođendana kompanije, Enco Ferari je mogao potpuno suvereno da ga predstavi kao najjačeg, najbržeg i najskupljeg modela u istoriji kompanije, ali verovatno ni on nije mogao da veruje da će steći toliko poseban status.

Plakat F40 krasio je svaku mušku sobu, a samo retki su na kraju imali prilike da sednu u njega, a kamoli da ga provozaju.

Prvi serijski auto s karoserijskim delovima izrađenim od kompozitnih materijala bio je upravo F40. Svih 11 delova kreirao je Pininfarina, a konačna proizvodnja do 1992. godine iznosila je 1.300 primeraka, trostruko više od planiranog.

To je tek delić onog što je F40 odneo u istoriju automobilizma. Zbog toga je sasvim jasno kako bi naslednik morao biti doista poseban.

Na priloženim renderima možete videti kako ga je u duhu današnjeg Ferrarijevog dizajna zamislio Samir Sadikhov.

#Ferari

'