AKTUELNO

Korisnici su propuštali 70 odsto svih postova i 50 odsto postova koje objavljuju prijatelji pre nego što je Instagram odlučio da ubije obrnuti hronološki feed za algoritam u julu 2016. godine.

Uprkos besa korisnika zbog remećenja redosleda kojim se postovi objavljuju, Instagram tvrdi da sortiranje po važnosti sada korisnicima pruža 90 odsto postova sadržaja prijatelja - zbog čega oni sada provode više vremena na Instagramu.

Uprkos ovim pozitivnim promenama, Instagram nikada nije objasnio kako tačno ovaj algoritam funkcioniše - sve do danas.

Kriterijumi za rankiranje u Instagram feedu

Instagram se oslanja za mašinsko učenje koje je bazirano na prošlom ponašanju korisnika kako bi svako imao jedinstven feed.

Čak iako pratite iste naloge kao i neko drugi, dobijaćete personalizovan feed na onosvu način ana koji vršite interakciju sa tim nalozima.

Foto: Pixabay.com

Ovo su glavni faktori koji odlučuju o tome šta ćete viđati na vašem Instagram feedu

1. Interesovanje: Instagram na osnovu interesovanja korisnika predviđa koliko će im neki post biti zanimljiv.

2. Vreme: Kada je neki post objavljen, a prioritet imaju noviji u poređenju sa onima koji su stariji

3. Odnos: Koliko ste bliski sa osobom koja je podelila neki post. Bolje su pozicionirani postovi ljudi sa kojima ste vršili određenu interakciju poput komentarisanja ili zajedničkog tagovanja na slici

Pored ovih ključnih faktora, postoje još 3 signala koji utiču na pozicioniranje nekog posta:

- Frekventnost: Koliko često otvarate Instagram, jer će pokušati da vam pokaženajbolje postove od prošle posete

- Pratioci: Ako pratite puno ljudi, Instagram na raspolaganju ima više autora, tako da ćete viđati manje postova neke određene osobe

- Korišćenje: Koliko vremena provodite na instagramu određuje da li ćete viđati samo najbolje postove ako provodite malo vremena, ili će vam biti prikazan širi raspon postova ako provodite više vremena.

Pročitajte još: Fantastičan novitet na WHATSAPP-u: Korisnici PREZADOVOLJNI!

#Instagram

'